20100827

BerBuka PuAsA BeRsAmA!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 20:14
klik-klik=) 


Assalamualaikum....
Coretan hari ini tentang ikatan ukhwah yang dieratkan Oleh kami...
Alhamdulillah..serOnOk bila dapat berbuka sama2 kat luar...hehehe...


Banyak jugak yang kami Order....simple2 Order je. . .
*TOMYAM CAMPUR*SAYUR CAMPUR
*AYAM MASAK MERAH
*ABC
*KENTANG GORENG
walaupOn simple tapi x habis. . . . .huhuhuhu...
kami pergi berbuka selepas sOlat maghrib,mungkin masing2 perut dah masOk angin.
dah tak terdaya nak makan agaknyer. .hehehe


Zaiti n NadiaSue n Shue
Ada seekor kucing ni..dia manja sgt...dtg kat kitOrg. . .hehe ...kucing pemilik restOran ni mungkin sbb kucing ni bersih bulu dia....
cOmel dan manja...hehehe. . ..Dah habiz makan kami sembang masa dulu-dulu..zaman kanak-kanak. .
kalau dulu macam2 permainan kami main. .tapi sekrang budak2 zaman ni dah x macam zaman kita2 dulukan(utk yg lahir dlm tahOn 80 an)
men galah panjang,baling selipar,lastik,petik buah,petik bunga jejarum..haha..
kalau kita imbas kembali.manis sunggOh kenangan tu...

sebelum makan,sha dOk sibOk kacau kuah tOmyam!
Kenyang sgt2 makan nasi. . . . .tapi rasa best bila makan ramai2....bila la lagi akan dapt nikmati rezeki sama2 lagi ea....???hehehe




muka yang telah kenyang!hehehe


ASSALAMUALAIKUM~



TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan