20100801

PROJEK 2(saimen!!)

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 04:47
klik-klik=) 


HUrrmmm....Oh design!..design...design....dalam mimpi pOn fikir design sajer......

AISHAH!
Cikgu pesan "AWAK JANGAN TUKAR KOS YANG AWAK AMBIL" itula kata2 yg sempat cikgu pesan kat sha sebelOm melangkah kaki utk pulang ke IPOH.....insyaallah, cikgu..

TERIMA KASIH CIKGU...akan saya pegang kata2 cikgu tu....
fuhhh!bidang seni bina ni..bukan senang..hehe..terkadang kala sha jadi x tentu arah fikir design
mana taknya...banyak tau kerja kene buat..hehehe....

nak2 sha ni bukanla pandai sgt macam kawan2 yg len..sha biasa2 jew..
bila tgk design Org len..alamak!cantiknyer~pandai dia design
tapi sha memang menghargai design yg sha buat.

pendapat tentang design..macam2 sha nak luahkan..
tap[i x dapat nak digambarkan dan dikatakan macammana..

bila sha sedang dalm kemelut kesusahan teringt pesan cik sue,puan shima,cikgu..

(Ya ALLAH..mereka menyOkOng aku dgn penOh keikhlasan dan kesungguhan)

sha berdOa agar hati ini tabah menghadapi dugaan yang akan dtg...utk mencapai cita-cita sha.........

DEMI ANAK BANGSA

insyaallah~


TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

♥LyNnDa♥ on Thursday, August 05, 2010 1:23:00 AM said...

ai sHa...caiyOk2x yer....

cinta hati kamOo on Sunday, August 15, 2010 5:24:00 AM said...

thanks mas!!..tak tau la semant ni ada k tak ada. .huu

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan