20110808

Thanks a Lot utk ANN!!!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 06:12
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

Aha!lama sgt x update blOg ni..kalO singgah masOk pOn mungkin sha hanya pOst lagu j..hihi
Sebenarbenarnya dah lama sha nak mengucapkan setinggi2 penghargaan utk ANN!!!(kawan sekOla sya yg cOmel lagi cantik!) seyez x tipU k!=)..



Paling suka ,Ann telah lukiskan kartOn muslimah yg sgt cun..hehe..nice!.Sgt terharu bila Ann ckp,kartun tu ann buat khas utk sha..alahai..terharunya saya..ngee~~ TQVM dear..


Thanks a lOt ann cOz sudi tOlong design kan bLog ni utk sha..sgt2 sha suka..^_^..he3.KalO sebelOm ni bLog sha penOh dgn warna2 pink pOlka dOt n ada kartOn cOmel kat kiri kanan ni..jadi Ann selaku designr bLog ni telah pOn mengubah dng baik sekali..saya suka!Pandai Ann watkan...cantik..mmg sgt cantik...padanla dgn minat Ann .

Siti Nuraihan@ Ann




TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan