20110905

OWH!DUET RAYA!~~

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 07:08
klik-klik=) 
ALHAMDULILLAH!

ermp!x sangka dah besar(besar k?,besarla jugak an..jangkau 20 an.hehe) masih layak dapat duet raya!hehe..serOnok plak bila masih lagi dapat sampul raya yang berisi duet pelbagai warna!=)

syukur!

rezeki orang nak bagi,kita terima sahaja..tapi andai kita nak memberi apasalahnya kan nak bagi duet raya kat orang lain.=)

thanks kak jenny!
Cuba bayangkan..tetiba dapat duet raya yang tak bersampul bernOt kan rm100!hehe...(memang best!).Itu rezeki masing-masing.Sha rasa terharu plak kepada saudara-saudara,kawan-kawan yang bagi duet raya ni.Yelah,murah rezeki  sebab mereka punya hati yang sangat pemurah.Tentang nilai yang diberi tak penting.Tapi keikhlasan dalam diri tu yang boleh kita nilai.Betul tak?.


Pasn,i andai ada rezeki sha untuk beri duet raya pada orang len(sekarang ni pun dah mula rasa!).Sha nak bagi!..hehe.Sebab bila lagi nak merasa menerima dan memberi duet raya walaupun kita dah meningkat dewasa.Setuju? ..apa ?tak setuju?..hehe..apa-apa jela..Lain Orang,Lain Ragam..^_^




TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan