20110903

RAYA PERTAMA DI TEMPAT KERJA

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 19:02
klik-klik=) 
salam....


"selamat pagi aishah bercakap,boleh saya bantu?"....aha!..tu dia.raya pertama..kene bertugas la plak..hehe..sebelum-sebelum ni..kalau sha bekerja mesti dapat cuti..tapi sekarang...tidak lagi~yela..bila lagi nak dapat pengalaman beraya di tempat kerja.hu3. .nak wat ccamne,sebelum ni sibuk dengan belajar..sekarang ni dah bekerja. .


dah bekerja sha sekarang ni =)

HARUS k?? ha3


PERASAAN
Masa di kolej dulu,sha selalu tengok kat tv mereka-mereka yang kene bekerja masa raya.Sekarang baru sha dapat merasa nikmat beraya kat tempat kerja macammana.ada seronok ada jugak sedihnya..Tapi bila dah sibuk dengan kerja.Kita dah x rasa apa tau.

kiri sekali..CCS sha!kak jenny~=) kanan,abg Reza


MEMILIH KERJA

hehe..kawan-kawan sha sibuk soh pi cari kerja lain.sha tak kisah,janji ada income..yela..kalau nak bekerja di firma arkitek.nak kene  ada kenderaan sendiri,senang nak pergi kerja.lesen sahaja yang ada.kenderaan sendiri tak ada.Payah la...=)...tak apa,sekurang-kurangnya..sha rasa bangga dengan kerja yang sha dapat ni.Bukan senang nak berhadapan dengan pelbagai ragam orang ramai.Bukan mudah juga untuk kita kawal emosi.Lebih-lebih lagi kenyakinan diri tu penting!ermp!.Sungguh sha cakap,sha kagum dengan kakak-kakak dan abang-abang yang bekerja di hotel dan kerja di bahagian hospitality.Uishh,sha sendiri yang alami ni tak tau nak kata camne.Inikan akak-akak ,abang-abang yang bekerja di bidang tu.FuHh!!jiwa mesti kebal kan..hehe...GO PLASTIK!^_^


dgn ain!


dgn Greeny~
adik ensem ,syukri!

PAGI RAYA
Alhamdulillah,memula datang di pagi raya(eh petang jugak la!)hehe.Ok,sempat jugak leretkan id kat mesin swep.Nasib baik!kalau tak,x dapat duet raya ..huhu. . bergambar,bersalaman,. .waktu rehat paling best..KANTIN TERBUKA!! yeay..macam-macam juadah dapat makan..nyum..nyum..best..hehe..erm..banyak lagi gambar tapi masa tu kamera tinggal kat loker la pulak..tapi x pe..sha rajin..sha upload lagi untuk saje gatai memeriahkan lagi entry raya ni .ha2...

dengan kak ngah

manger,miss Tan..=)
ahak!


Okey,kawan-kawan..yang penting kita enjOy..dan..paling penting sekali..sentiasala bersyukur dengan apa yang kita ada.Lebih-lebih lagi dengan kerja yang kita dapat.Tak semua orang mampu lakukan kerja yang sama bukan.Cuba lihat mereka yang bekerja kutip sampah dan biang pembersihan..nampak mudah tapi susah!..susah untuk lakukannya..


SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN - eyesha zaidin



TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan