20110904

SAYA RINDUKAN SHUHANA & SYUHADA !

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 22:30
klik-klik=) 
salam..


hi semua!mesti rasa pelik dengan tajuk entry nikan...hehe..ya!cik NOOR SHUHANA BINTI ISMAIL merupakan seorang kawan rapat sha sejak dari awal semester(walaupon,dia seorang juniOr saya!).Memang sha akui,shu lebih muda daripada sha.tapi kami boleh jadi kawan.hehe..seronok dapat kenal dia.thanks shuhana sudi jadi kawan saya.terharunya!!

inila cik shuhana

Selain cik Shuhana...ada seorang lagi kawan rapat sha yang x mengaku tua(hahamcam saya jugakla!)cik NUR SYUHADAH BINTI MYDON.ni la kawan yang selalu gado-gado manja-->

kak shuhada!hehe

ni gf sha masa zaman study!

 Rindunya la kat depa ni..haha..sungguh tersangat rindu.Kadang-kadang bila rindu kat diorang.airmata mesti nak mengalir laju!...sayang-sayangku ..i rindu kat u all tau!!!muaahhx!..hehe

mereka!

Teringat plak masa malam-malam nak tido.Mesti ada saje topik nak dikongsi.haha,itu pun kalo,cik shuhana kita x tido awal.hehe...bestnya zaman2 tu kan...thanks korang,kerana korang kawan yg baik dan setia dengan sha.Amat sha menghargai korang berdua.Susah senang sama-sama dengan sha.pandai layan kerenah sha.Sabar dengan kerenah sha.Oh!alhamdulillah dapat kenal dengan korang berdua.Lebih-lebih lagi dapat kenal dengan kawan2 serumah yang betul-betul dapat faham sikap sha.Thanks a lOt!!!! 








TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan