20111031

bila kasOt HILANG!!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 20:32
klik-klik=) 
salam. . 

KASOT HILANG!!.. .erkkk~~. . .sedey. . .siapa suka kasOt?wah..mesti ramai kaum hawa suka dengan kasOt.sebab bila sha pergi jenjalan beli barang..kebanyakannya kaum hawa la yang ramai membeli kasOt. . .WalaupOn kasOt dah de sepasang..tapi mesti nak berpasang kasoT. .hehe..ContOh yang paling terdekat adalah kawan baik sha sendiri..=). .dan juga sha sendiri(err,,tapi sha takla Obses sgt tau!)

kasOt~~

BILA KASOT HILANG??eh..tOpik apa la nikan..sebenarnya,sha nak kOngsikan perasaan sha yang tak dapat nak menggambarkan.Huhu..tak ada rezeki lagi untuk jumpa kasOt sha..=(
SEDEYYY~~!!

Yela..memula sepasang hilang...pastu sepasang lagi hilang..sudahlah kasOt yang sepasang lagi tu bape kali je pakai..tak puas pakai tau.!


meh pilih kasOt mana satu yg selesa pakai!



Haha..tu pOn nak sedey kan..erm.. tak apala..anggap jela tak de rezeki nak pakai kasOt tu.=).Sape pernah masOk mana-mana kedai kasOt?. .Cuba lihat muka-muka yang sedang memilih kasOt.Salah satu cOntoh,diri sha sendirila.haha..tapi tak tau la cara orang lain pilih kasot camne kan.


alahai cOmel-comel belaka

Kalau sha pilih kasOt :

1.Beli kasOt apabila diperlukan / kemahuan! hi3

2.Selesa dipakai.
Yang selebihnya,macam-macam hal sha pilih dari sudut yang berbeza supaya merasa puas hati!.





Kesimpulannya.Kasut memang penting.sebab kita nak kemana-mana perlu pakai kasOt.!










TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan