20111010

KONGSI DOODLE!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 22:54
klik-klik=) 
Salam ...


 Hi Korang semua,hari ni sha nak kOngsi doodle.Doodle ni sha perOleh daripada

Cantik-cantik doodle yang beliau lukiskan.Oleh itu,sha nak berkOngsi doodle beliau lukis dengan kOrang.Kalau ada masa meh la menjengOk blOg beliau.Banyak tutorial kat bLog ni.=).Sha sendiri yang khusyuk lepak kat blOg dia pOn rasa geram-geram je tengok doodle yang ada.Lebih-lebih lagi cara penyampaian beliau menerangkan cara-cara nak buat macam-macam kat blOg,serOnOk,mudah dan jelas~.(masing-masing berbeza pandangan dan juga kefahaman)

Ini adalah antara doodle muslimah hasil daripada beliau :-





Ini doodle cOuple!





 dan lagi.....





CANTIK kan!!,insyaALLAH..andai ada masa dan peluang sha nak cuba usaha hasilkan doodle sendiri!=)





TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan