20111121

APA???OMBAK RINDU???!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 06:29
klik-klik=) 
SALAM. . .

Sape pernah baca nOvel OMBAK RINDU??. . Oh syahdu nya kisah izzah!. . .
Zaman sha masih dibangku sekolah,memang sangat rajin membaca.Aha..baca nOvel!
Rajin gak meminjam kat kengkawan yang ada novel dan rajin jugakla bertukar2 novel dengan kawan-kawan yang lain.

Masa membaca novel ni,dapat jugakla sha membayangkan jalan cerita dia.Tentang diri izzah yang lemah lembut,sopan santun,pandai memasak biarpun diri dia seorang yang agak polos =).Pernah jugakla terlintas kat fikiran sha ,bila la nak ada pengarah yang nak adaptasikan novel ni ke media filem?. .ialah nak jugakla tengok izzah dan hariz secara live!
cantik kah izzah tu?hensem kah hariz?. .Eceh!berbunga-bunga hati ni.


Owh ayunya dia!!=)

cOmell!


Sampai la sha terbaca dalam paper yang novel sha suka baca ni akan diadaptasikan ke media filem!Wah,punya sha suka. .pertama sekali sha nak tau adalah siapa herOin dia iaitu pemegang watka izzah. . errrmmm. . .ingatkan tiz,siti saleha...rupanya bukan. .=(

--


Alahai,biarlah sesape pOn kan..dah pengarah tu dah pilih pelakOn yang dia nak.Sudah rezeki Maya karin dapat pegang watak Izzah.Owh. . .masa sha dapat tau bukan tiz,siti saleha.Sha rasa cam..sha salah bayangkan watak izzah dalam novel tu bukan muka selembut tu. .hehe. . .ishk!apala sha ni kan. .lantak pi la kan siapa pOn pelakOn dia.sha yakin maya karin mampu bawa watak izzah!.ermp!..Tahniah untuk maya karin ^_^ sebab beruntung dapat pegang watak izzah,novel pertama yang dia baca.Untungla..=)

balut nOvel dengan kertas hitam kat tepi j ha..=)

Wah,tarikh tayangan dia plak berdekatan dengan tarikh hari istimewa sha.InsyaALLAH. .=)Mesti ajak encek hubby tengOk sama!. .haha. .
Banyak kali baca novel ni tak rasa jemu.Tapi sayang,sha mencari jugak sambungan nOvel ombak rindu ni.Tula..masa keluaran versi kedua sha tak beli.Sekarang barula sibuk nak mencari.



comotnya novel sha!


Owh,bape minggu je lagi Ombak rindu yang secara live akan ditayangkan.Nak pergi tengOk!!.Mudah-mudahan,Allah mempermudahkan urusan sha untuk pergi tengOk Ombak Rindu kat pawagam..ameen!hehe

TQVM !! =)

*NAK TUNGGU BICARA HATI PLAK!. . .uishh. .lagi syahdu jalan cerita dia menusuk ke kalbu!^_^





TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan