20111111

camne nak tau tarikh islam tahOn berikutnya?

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 08:49
klik-klik=) 
salam...

aiksh....payah ni..camne ni..aduh,tula...tau kalender bulan biasa je..bulan islam tak amek tau sangat..ha...kan dah susah..Gasakla..sudahla tahun depan..kalender bulan islam untuk tahun depan bukan senang nak ada milik sendiri..(padam muka kat diri sendiri.)



Korang pernah tak alami camni??eh,tak pernah eh?..Alhamdulillah..korang memang baik.Tapi sha puas jugak memikirkan ,akhirnya....depan  mata dah ada tak de plak terfikir nak cari..

Tu..depan mata korang je...laptop.pc.ipad???...ha..tol la tu...
Ce taip bulan islam..mesti banyak kuar macam-macam kat enjin carian google  tukan.

Ok,kalo korang nak lebih senang meh klik2 sini untuk tahu =) .kat situ korang boleh klik tarikh apa yang korang nak convertkan kepada bulan islam.Jenuh jugak sha klik satu-satu blog.Alhamdulillah,dengan usaha ia berhasil..hehe

Ok,sha dah kongsikan n memudahkan sedikit kerja korang untuk tahu bulan islam yang korang nak.Tu pOn kalau korang jumpa blog n entry sha ni..=)

TATA...

TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan