20111109

Hana Tajima.Dian Pelangi

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 04:53
klik-klik=) 
salam..

Hana Tajima!. .wah, cantik bergaya....eh2..Dian Pelangi..wah cantik jugak!
Aha!siapa tak kenal dua nama yang femes lagi pOp.

Dian Pelangi


Hana Tajima

Nak tahu tentang HANA TAJIMA? =)

Tentang DIAN PELANGI =)

Erm. .dulu-dulu popular dengan awwek-awek yang tak bertudung.Maksudnya zaman macam-macam fesyen rambut.Awek-awek yang bertudung ni ,biasa-biasa saja..tapi sekarang ni.sejak tudung ni menjadi popular
ramai plak sha lihat yang tak bertudung tu bertudung.ALHAMDULILLAH...mudah2an,yang mula bertudung tu niat kerana ALLAH.


Pernah guna anak tudung berbunga-bunga jarang ni?.Ha..dulu popular sekarang ni mungkin dah popular balik.=)

Yela,kan sekarang ni ramai yang lebih gemar guna anak tudung jenis cotton.



Dunia fesyen sentiasa berpusing dan berubah sedikit demi sedikit.


Cara ikat tudung pun macam-macam diguna pakai.Lilit sana lilit sini.Ha,dah jadi..=)





Lepas ni fesyen tudung camne plak ea???






TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

APAN on Wednesday, November 09, 2011 7:16:00 AM said...

erm...hana tajima...femes dah dia ni kat mesia...tpi kompen ke fesyen yg dia ketengahkan tu ikut standart islam yg sebenar....jngn sebab pakai tudung terus kita nak ikut.aku xtau sangat sebab aku laki.orang pompuan lagi tau kot...

LolipOp cOmel on Wednesday, November 09, 2011 11:49:00 PM said...

saya sebagai wanita..lagi la rasa kOmpiuz...sebabnya...bagi saya,fesyen adalah campuran(sgt subjektif!)..=)

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan