20111121

KOMPIUZ LAGI!!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 08:26
klik-klik=) 
TAK DAPAT PERGI STADIUM,DEPAN TV PON JADILA!=)
salam. .

Hi kOrang!!. .hehe. .entry sha lagi malam ni!Epp!. .haha. .puas dah ke tengOk bOla sepak malam ni?Alhamdulillah..MALAYSIA menang!!!!. .hihi. . .Thanks untuk pemain-pemain bOla sepak kita kerana berjaya mendapatkan   EMAS untuk MALAYSIA!

Memang serOnok tengOk bOla.Sebelum ni,kalO tengok Orang len ngadap tv tengOk bola.MengOmel jugakla sha ni pesalla diOrang ni sakan menjerit bila tengOk bOla.??Owh..patOtla...bila kita sendiri yang tengOk baru dapat rasa dan faham keadaan tu!=)

Semangat!semangat!bangOn sambil tangan angkat ke atas bila bOla masuK dalam gOl.WalaupOn bOla tu satu tapi ramai yang nak berebut.Percayalah,ia sesuatu yang amat menarik.=).SerOnOk jugak bila bOla dah masOk gOl.haha. .bIla bOla tak masOk gOl,ambOi..kemain marah kat pemain tu!haha..macam la pemain bOla tu dengar omelan kita ni kan..^_^




GOLLLLLLLLLL!!!!



Okey,itu sedikit gambar yang sha kongsi dengan kOrang.sedang tengah gembira dengan kemenangan MALAYSIA.Tetiba plak,hati tertanya-tanya pada kakak yang pakai tudung(tukang bagi hadiah).Ermm..fesyen tudung dia x macam biasa sha lihat kat sini.HAaaa.....agak-agak kOrang kenapa??.Sha pOn perhatikan sampailah kamera view keseluruhan.HUh??. .sha mula terpinga-pinga...mengapakah??

apa pandangan kOrang?

Itula yang sha kOmpiuz...

Boleh ke pakai cenggitu?????







TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan