20111127

rm3 jadi rm4

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 04:14
klik-klik=) 
salam. . .

pada mingg yang lepas,sha telah pergi ke jalan TAR untuk membeli barang.Apa yang RM3 jadi RM4 tu??ha...ni yang sha nak share ni..Ada sesape sebelom ni .rajin repair kerOngsang yang dah tercabut-cabut dia punye berlian,permata,kaca dan seangkatannya??. .hehe. . .Uishh. .rajin benOr la ea. .Sha la salah seOrang diantaranya. .Ngee~~. .sebabnya,sha sayang barang-barang sha dan menghargai setiap barang yang sha miliki. Alhamdulillah.=)

kerOngsang guitar saya!=)


Ha. .tengOk tak gambar kat atas ni?. .ni salah satu kerOngsang yang perlu sha repair!.Cian ia. . .(macam la ada satu je kerOngsang!)Ya.itu sha tau,Tapi. . .bak kata encek hubby sha..=) "dah beli pakaila" .Oleh sebab itu,sha perlula bertukar-tukar memakai setiap satu kerOngsang yang ada.Bila satu daripadanya hilang(berlian,ceh!).Rasa hilang seronok. .Disebabkan sebelum ni sha belOm pernah lagi tau ada gam untuk tampal berlian ni.Sha gunakan gam uhu je=).Alhamdulillah,bertahan la jugak daripada tak ada kan.

Nila gamnyer!

Jadi,masa yang sha pergi tu. .barula perasan de benda ni.Sha tanya la bape harga dia --RM3. . Sha punye la pOyo kata tak mO beli.kononnya,eh betul k gam ni kuat?. .haha.Okey. .pastu. .selang bape minggu. .barula terhegeh-hegeh nak pergi beli an..(huh!manusia selalu camtu)Nak beli,peniaga tu ckp satu ni ---RM4!. .waha!!!ahaha. .nek singget dah ea. . .huhu. .seb bek sha faham..zaman sekarang. . .nak hidup. . .=)

Then,sambil tunggu encek hubby sha membayar,sembangla sikit. .ni beli banyak dapat murah k?ha3. .katanya dapat. . .rm100 untuk satu kOtak. . .aiskk!lupa lak bape dalam sekOtak tu.Tapi takkan la kita nak beli banyak-banyak?hehe. . satu sudahla. .lainla kalO nak meniaga. .


kerongsang yang menjadi bahan mentah untuk kerOngsang len=)

ApapOn yang nak sha kOngsikan sekarang. . .zaman sekarang,harga tak macam dulu lagi. . .huhu. .Kuih pon 3 pcs --RM 1. .huhahuha. .kalO kueh tu besar puas la hati gak. .tapi kalO kecik-kecik..alahai. . .







TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan