20111120

save the date

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 18:41
klik-klik=) 
 salam. . .

TAHNIAH!! untuk sahabat sha dari darjah 1 lagi. .NorDiana NOrdin =)
Bila cuti sekolah bermula. .hampir setiap minggu mesti ada saje kenduri kahwin.Fuh!jenuh gak dapat makan nasi minyak,nasi hujan panas,nasi putih..er..macam-macam nasila.

Kad jemputan plak,sekeping dua dapat. .hhehe. .cuma masa nak pergi tu entah boleh atau tidak je.Ok,sha x mo simpang cerita lain.Sha cuma nak kongsi santapan mata untuk gambar sahabat sha nikah=)

tqvm,sebab kO suka gambO ni(aku edit je,enck kasih hati yg capture!=)







Untuk sahabat sha,cik Nordiana Nordin.Moga kO bahagia sentiasa disamping suami tercinta..hihi..dah kahwin kOrang nikan..dulu masa bercinta sweet je. .=). . .alhamdulillah,. .lepas ni mOga kOrang lebih tabah dan cekal hadapi pelbagai dugaan ea..^_^


Selepas ke majlis akad nikah sahabat sha ni,maka sha pOn singgah kejap ke rumah---->




Wah!gambar apa plak kat atas ni?. .ha3. .ni gambar sha dengan cikgu sha. .selaku cikgu tuisyen yang banyak beri tunjuk ajar serta semangat. .THANKS A LOT CIK SU!. .


AISHAH,jadilah anak bangsa yang berguna ok!..insyaALLAH. . .




TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan