20111210

---->>>>awra nurani: Dunia dah berubah, manusia?? anak2? berubah ke?

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 20:37
klik-klik=) 
salam..

hi kawan-kawan semua. . . .sha berblOgwalking tadi. .terbaca satu entry daripada sahabat sha...ermm..menyedihkan...masyaALLAH...tak tau nak cakap apa bila baca status-status daripada hamba ALLAH ini.

Memangla semua manusia tak sempurna..kalau nak tunggu seseorang manusia tu sempurna..memang payah ...payah!. kita sendiri dah tau daripada awal-awal..MANUSIA TAK SEMPURNA...

Jadi ,bersyukurlah andai kita dtegur akan kelakuan kita yang kurang elOk tu sekurang-kurangnya kita tidak terus lalai dalam melakukan kesilapan....begitu juga dengan orang yang menegur kesalahan diri kita.Percayalah..mereka juga ada perasaan sedar dalam diri...begitu pada diri kita.Mestila kita pernah menegur kesilapan orang lain.Betul tak?. .iskh..takkan tak pernah langsung..Tipula!

sekadar hiasan..=)


Tak percaya..perhatikan dan ingat balik bila kita dengar,tonton sesuatu hiburan..mesti ada macam-macam komen daripada mulut kita..ha!! itu pun separoh perkara daripada menegur bukan!. .=)

Oleh itu,kat sini..sha ada satu entry daripada sahabat sha sendiri. . .meh kita baca dan renungkan.....sayu hati sha membaca perilaku orang camni.......=(
l
l
l
l
V


awra nurani: Dunia dah berubah, manusia?? anak2? berubah ke?: Korang nilai lah sendiri apa yang tertera di atas...aku pun terkejut bila baca semua wall post dia, ish ish dasyat sungguh buda...

TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan