20120120

bertuahnya adik-adik ni

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 00:38
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

Hari ini, hari jumaat...esOk..dan minggu berikutnya nak raya cina.erm.. cuti 2 hari..hihi
serOnok cuti, tapi encek hubby sha kene kerja. Oleh itu, sha duduk kat rumah diam-diam. haha.. Perghh..suci betOl hati ni . . x de rasa nak memberOntak nak pergi bercuti. .haha!

Penatnya petang ni walaupun kerja tak banyak pOn hari ni. . .alahai..mengapakah.
Pagi tadi ke sekOlah ada meeting. .Ermm. .rindu dengan suasana sekOlah..=)
Bertuah dengan adik-adik yang bakal dapat biasiswa. .
"Bagusnya dik, dah dapat biasiswa tu pandai-pandai uruskan diri tau"

Teringat plak masa bersekolah dulu. . ha..barula rasa nak tersedar hal BELAJAR RAJIN_RAJIN. .
haha. . .dah besar camni baru nak tersedar ea aishah..haha

ApapOn alhamdulillah, merasa juga Sha naik ke pentas menggenggam anugerah!
Satu kepuasan pada diri Sha. Sememangnya manusia tidak pernah merasa puas.
Tetapi. .perasaan untuk bersyukur perlu ada.

Mendengar tentang masalah remaja dari perbincangan dengan pengetua dan cikgu-cikgu..Sha pula rasa risau. .Erk. .terOk sangat perangai budak sekarang ni. Sha yang bakal nak bergelar ibu ni pOn dah mula memikirkan cara-cara nak mendidik anak dengan betul.

Kesian dan sakit hati. Punca remaja sekolah jadi macam tu. . .punca paling besarnya..
adalah diri diOrang sendiri.
kawan-kawan
media massa


Ok..abiz . .tata..=)



TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan