20120117

budak sekolah pun tahu wat surat pinjam duit tau~

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 21:10
klik-klik=) 
assalamualaikum.


Ber'jalan-jalan' kat FB teman-teman..terjumpa satu gambar yang bOleh dikatakan agak lucu dan agak bagus. . .apa yang bagusnya..sebab bila dah wat camni..mudah dah de bukti.Tak de la nak gadO-gadO dengan perang mulut.

si M :"eh ko de pinjam duet aku tak mO plak bayar"
Si T :"bila plak?"

ha...kan haru biru jadinya...Orang yang kene pinjam duit ni..selalOnye jenis yang ingat kadang-kadang je dia terlupa..tapi kalO dah member-member yang rapat-rapat ni..segan plak nak hari2 minx..yela..kenela faham jugak situasi member yang tak de duit lagi nak bayar.Tapi member yang dOk pinjam duit kita ni..tak reti-reti k nak faham situasi kita plak?haha..sabar je la..

Kalau setakat singit dua inggit tu..HALAL kan je la..tapi kalO dah cecah RM50??. .hihihi. . .
(-----------------------)


Lagi satu kes plak pasal member de guna duit. . .tapi lupa plak nak pulangkan. . .alahai. . .getun dari sudut hati nak minx . kang,dia kata. .ada k?. . .ada k?. . hehe/ /alik-alik..kita plak yang naik segan...Haaaa. . x tau!..^_^

Tapi gambar yang kat bawah sha nak kOngsi ni..memang bagOs la...kreatif dan cerdik..hehe..


duit rm3 pon dia wat perjanjian tau..kita?. .hehe
p/s : kesian dengan kasut supra jadi jaminan..tak sayang supra k dik?hik3. . .



TERIMA KASIH,sudi baca

1 budak baik:

APAN on Tuesday, May 29, 2012 8:41:00 AM said...

dah jenguk :)

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan