20120103

HARUS ke??eisyh..dilema betOl!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 23:30
klik-klik=) 
salam..

erm..entah apa yang dimaksudkn dengan tajuk blOg diatas ni kan..erghh. .dah lama sha fikirkan..dan...dah lama jugak la..sha memilih yang mana patOt dan perlu..yela..teringin jugak merasa ada kawan ramai dalam blOg..Tapi kadang kala merasa takOt....Sebab zaman sekarng tak macam zaman dulu.


Manusia sentiasa berubah-ubah..apatah lagi iman masing-masing banyak perbezaan.Kat sini..sha nak nyatakan pendapat...PERLU k dan Tak rasa risau k kalau kita uplOad gambar dan update status kita setiap hari??..ermm..sha kadang2 terasa juga ingin kOngsi dengan semua kawan-kawan tentang kehidupan harian yang kita lalui.Disamping tu dapat jugak kita kOngsi pengalaman dan juga pengajaran kan..

Haaa...keseluruhan maksOd sha disini...adakah patOt atau tak patOt..atau...???

TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan