20120103

kecik ati kiter

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 22:19
klik-klik=) 
Hari tu kan.... rasa² nya hari khamis malam jumaat. Hari tu kan, hujan
renyai². Sejuk wooo... sampai tulang hitam.
Kiter tak der tempat nak tumpang berteduh..... tetiba kiter teringat rumah
awak dekat jer ngan tempat kiter tuh...
Kiter pun pergi lah rumah awak.....
Kiter ketuk pintu.... 1x, 2x, 3x, 4x, 5x, 6x, 7x, 8x, 9x, 10x, 11x,12x,
13x, 14x, 15x, 16x, 17x, 18x, 19x, 20x, awak buat dek jerr.... ohhh malam
jumaat kot...
Kiter pun ting tong awak... ting tong, ting tong, ting tong, 1x, 2x, 3x,
4x, 5x, 6x, 7x, 8x, 9x, 10x, 11x,12x, 13x, 14x, 15x, 16x, 17x, 18x, 19x,
pon awak buat tak tau jer ...
Peh tu kiter dengar ada orang jalan kat pintu umah awak, plahan² bukat
pintu.... Ohhhh ada jugak orang kat umah, boleh saya btumpang teduh....
kok² adala kopi panas ker... milo panas ker.... cek kodok ker... lempeng
gula merah + susu ker..., peria masak lemak cili api ker.... ala...
maklumlah.. hujan, kiter lapar, cam dah lamer jer kita tak makan...
Tapi yg kiter kecik ati sangat tuh.... bila owang tuh bukak jer pintu....
dia terus tutup balik.... tak sempat pun kiter bagi salam....
heh..... walaupun owang kate kiter tak der hati perut, tapi kali ni betul²
kecik ati kiter tau...
yang benar,



l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l
l







kiter..


TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan