20120103

Rileks sikit ma.. .*_*

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 22:24
klik-klik=) 
SAM vs DOL   


SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut? 
  

DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum, lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati. 
  

=================================== 
  

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu? 
  

DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit 
  

=================================== 
  

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas? 
  

DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air! 
  

=================================== 
  

SAM: Semalam aku nampak hantu! 
  

DOL: Uih! kau terkejut tak? 
  

SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut tengok aku. 
  

DOL: Mana kau tahu? 
  

SAM: Aku tengok muka dia pucat semacam jer.... 
  

=================================== 
  

SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa masin? 
  

DOL: Gula dah habis! 
  

SAM: Yang kau pergi campur garam apasal? 
  

DOL: 
Kan aku kata, sebab gula dah habislah!   

=================================== 
  

SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini "candle light dinner" dengan bini kau, mesti dia suka.
  

DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar bil elektrik, api rumah aku dah kena potong! 
  

=================================== 
  

SAM: Aku ada AIDS? mana ada... 
  

DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara ni ada aids. Aku dah tanya 9
orang, semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak payah tanya, aku dah tahu... 


=================================== 
  

SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau makin teruk! 
  

DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena banyak berlatih agar dapat batuk dengan lebih baik lagi. 
  

=================================== 
  

SAM: Dah dua kali perompak yang sama datang merompak kedai kita. 
  

DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI" 

TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan