20120206

CUTI_CUTI KE MELAKA!

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 07:51
klik-klik=) 
SELAMAT DATANG KE MELAKA!!=)


Assalamualaikum...

Cuti Am je..jalan jem..asal jem je..kereta banyak..kereta banyak ramaila Orang nyer. .alahai..
Redha je la nak berjalan bila cuti AM.

Alhamdulillah,ada rezeki sha nak bercuti ke Melaka selama 2 hari satu malam..=)
Pergi ,tak bOoking hOtel..
yela..bila nak pergi ke satu-satu hotel.Agak penat sebab bila kita dah sampai kat satu hOtel tu.Dah penuh.Nasib baiklah ada kawan sha yang sedang Online tOlong carikan no tel. hotel yang terdekat.thanks shuhana..=)


muka ceria~
konvOi....
rehat jap kat  RnR ayer kerOh
^_^..Ermm..mehla tengOk gambar-gambar yang sha dah rakamkan ni..dah tak tau nak taip apa dah ni.haha..Maaf la ea,kat blOg sha ni tak banyak perkataan yang nak dibaca macam blOgger-blogger lain.Cantik je perkataan,tersusun macam karangan,,=)








ada sesiapa pernah kene camni tak??
siapa pernah ke sini tahOn ni??

kat sinila tempat sha konvO...


sambOng nanti eh..=)Thanks sudi membaca..



TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan