20120303

asal nak jadi rertis...mesti nak ubah nasib keluarga.....(realiti show)

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 21:46
klik-klik=) 
Assalamualaikum..




Sudah masOk bulan mac!.Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas.Pernah tengok ON AIR? rancangan ASTRO.Memula sha dah tau yang On Air ni akan ditanyangkan..Tapi selepas 2 3 kali ditayangkan..barula sha  terasa nak tengok selepas keluar cerita.Ada mereka yang datang 2 kali.Pertama kali datang pakai tudung.Yang kedua kali datang.Tak pakai tudung.



Memang la geli hati kita melihat gelagat diorang yang datang untuk temuduga tu.Tapi..diOrang tak merasa malu ke?..(sha,kalau orang tu malu camne dia nak gunakan peluang yang dia ada..nak jadi artis mana boleh malu.apa da!)..Ok!.Pelik..apa yang best sangat jadi artis?

DIPUJA
DAPAT DUIT BANYAK
DAPAT NAMA
POPULAR
INCOME SELALU MASOK
BILA DAH DAPAT DUIT BANYAK BOLEH MELANCONG SANA SINI
MUKA TERPAMPANG DEPAN AKHBAR
BOLEH BERGAYA SAKAN...
MACAM2!!!

Yang itu ke sebabnye?..hehe..Duniawi belaka.Sekarang ni pOn dah ramai sangat artis Malaysia.Baik mentOr atau pOn seangkatan dengan prOgram macamni..Kalau yang tak dapat tu..menangis-nangis.Ada sampai yang marah-marah.Alahai..malu sha melihat gelagat yang cenggitu.Rasa terketawa pOn ada jugak.hehe.

Sebelum menulis untuk entry ni.Sha ada baca 2 3 blOger yang membuka topik macamni.Ada betul nya pendapat diorang.Asal nak jadi artis je nak ubah nasib keluarga.Apa kerja lain tak boleh nak ubah nasib keluarga k?..Begitula maksod blogger-blogger tu.Sha pOn setuju jugak dengan pendapat diorang.


Kalau semua nak jadi artis.Kerja lain sape pulak yang nak buatkan..=).Bila dah terpilih..diorang kene tapis.Erm..time tu barulah kita boleh nampak siapa layak dan tak layak.Tapi kadang-kadang,dengar dan tengok para juri mengOMen peserta....Fuhhh!..=)..


Malas nak cerita panjang lebar.Sebabnya...benda yang sama jugak berlaku.kADANG-kadang astro ni macam dibuat2 je.macam ada satu episod On air..ada ke pihak hOtel tak bagi peserta-peserta masOk..sedangkan MASA DAH TIME pon waktu tu..AStrO dah sewa tempat diorang.Takkan la tak bagi masuk plak kan....haha..LAWAK di situ!.

ApapOn..sesiapa yang nak tahu rancangan ON AIR ni camne..Pakat-pakat tengOk ramai-ramai rancangan ni...Baru la macam-macam pendapat yang keluar daripada mulut-mulut mereka yang lain...^_^


TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan