20120416

Buat Sendiri Lagi JImat Kalau Nak Beli Batu-batu YAng Cantik Tapi Harga Mahal

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 08:00
klik-klik=) 
Salam..
 Beli tudung kosong pastu kita boleh letak manik atau apa-apa yang kita suka atas tudung ni.Suka jugak dengan batu-batu kecil yang tersusun.Harga kadang-kadang ada yang sesuai dan ada yang tak sesuai dengan dia..Kalau kita dah pilih pastu soh dia pasang..upah kat dia RM5 campur dengan batu-batu yang kita pilih.Contohnya..kalau harga batu-batu tu RM32. Campurkan lah dengan upah dia tekapkan RM5.Wahaha..bagi mereka yang malas atau pon  tak kisah nak bagi upah RM5 kat Orang len..Tak pela.. ;)
  
Tapi , sha tak tau kat tempat len harga upah orang tekapkan berapa.Ada jugak kedai yang tak ambil upah.


ni kalau dah lama sangat mengadap semua yang ada.bOleh jadi rambang mata



masa dia buat tu..korang kene perhatikan ..sebab diaorang wat sambil lewa.Maksudnya ada batu yang tertanggal diOrng tak kutip.Sha nampak sendiri..huhu....
 Amacam?mudah dan senang kan???. .nak tak nak je nak buat sendiri..haha.Tapi kalau kOrang rasa tak cukup batu-batu yang dipilih tu..bOleh beli batu-batu tambahan.Boleh tahan giler gak harganya.ApapOn..kawan-kawan rajin-rajinla tengok mana-mana kedai kalau teringin dan nak.

P/s: bukan batu sungai,bukan batu kapur..bukan jua batu segala macam...;)..kalau tepek batu sungai kat mana-mana baju atau tudung...wahhh!lagi bagOS wat macm kerOngsang kan...hihi

TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

APAN on Monday, April 16, 2012 9:15:00 AM said...

mcm ni rupanya...boleh wat seniri je...save duit sikit :)

Eyesha Zaidin on Monday, April 16, 2012 5:48:00 PM said...

a.ah..save utk upah Org tu pasang je la..kikiki.....ni nanti bOleh la en.apan belikan untuk mak.kakak....^_^ mesti diorg suka..

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan