20120416

nak tampal nota cantik-cantik,tapi tak reti sangat nak guna CS5

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 20:45
klik-klik=) 
salam



Nak tampal cantik-cantik untuk nota kaki kat mana-mana sudut.Tapi sayang tak pandai sangat nat guna adobephtsp.Ermm..menggunakan paint dengan microsoft power point jela nampaknya.Itu pun kene rajin kan otak ni berfikir nak bagi nampak cantik.Haha

Minggu lepas sha telah datang ke satu kompleks kerajaan.Wah..cantik sungguh suasana dalam pejabat mereka.Ceria.Kreatif diorang susun.Macamni kalau suasana kerja-kerja.Memang sangat selesa.
sila pam ea selepas dah guna tandas tu!
Selalunya kalau kita masuk tandas, Jarang sekali nak jumpa tandas yang bersih dan cantik.Melainkan tandas dekat haiway .  Wangi sentiasa dan selesa.Kalau masuk mana-mana tandas awam yang kene cas sekali masuk RM0.50 .Belum tentu bersih dan selesa.Lagi-lagi ada Orang suka menghisap rokok dalam tandas!TAK SUKA!!.Sesak nafas dibuatnya.Nak membuang pOn rasa tak tenang dan tenteram.Mulut ni mesti nak mengomel kalau ada bau asap rokok.

Eh.Terlebih tOpik lain pula.Okey, untuk kawan-kawan yang tak berapa mahir nak buat nota dinding / kaki. Bolehla guna paint dan microsoft power point.Kat situ , kawan-kawan klik je mana yang dah biasa guna wat pembentangan.Lama-lama nanti akan jadi faham sendiri.

Nak dapatkan gambar-gambar yang sesuai??.Ala kalau kOrang rajin.Lukis je kat paint pastu insert dalam M.P.P(microsoft power point).Kalau tak rajin.carila kat atuk google.hehe.Takpun..mana-mana kOrang berjalan jumpa yang sesuai.Capture dan simpan.Sampai masa gunakan je la. ^_^.

HA..senang tak?dah cuba baru tahu...=)..Tak cuba tak tahula.





TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan