20120425

siapa kata kalau gambar bertiga yang kat tengah-tengah akan meninggal dunia dulu?

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 04:19
klik-klik=) 
salam..


Pantang betul bergambar bertiga tak boleh.Kenapa?kenapa?.Dulu masa kecil,terpercayala jugak sampai masing-masing tak mo bergambar kat tengah-tengah.Berebut-rebut masing-masing nak dok tepi.Haha,tapi kalau tak nak bertiga pakatlah dengan orang len minta tolong bergambar sekali cukupkan jadi empat.Hadoi!.Macam-macam kan.Sha ada terjumpa soalan tentang bergambar bertiga ni.Kat bawah ini adalah gambar soal jawab dengan ustaz Azhar Idrus.(:





TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

APAN on Tuesday, May 08, 2012 9:28:00 AM said...

ada jugak dengar pasal ni. tpi x pasti la yg MATI tu orang tengh2 ke x...

Eyesha Zaidin on Wednesday, May 09, 2012 6:27:00 PM said...

orang tua-tua cakapla..orang tgh yang akan mati dulu...ermm.Kadang-kadang bila fikirkan balik apa ustaz ni cakap.memang logik semua orang akan mati .Kita je yang tak tahu bila.

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan