20120517

DIGI SMART PLAN

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 18:24
klik-klik=) 
Assalamualaikum...




Tak tahu mana satu yang sesuai nak guna untuk melanggan internet?nak yang murah dan berbaloi?.Kita mestilah nak murah dan berbaloi bukan.Sekarang ni macam pilih ada.Nak yang warna biru punya?warna merah punya?nak kuning punya?.Masing-masing mempunyai kelebihan.Tapi sha suka DIGI sejak dari sekolah lagi.No telefon pertama sha guna adalah digi.Bayangkan lah masa tu kredit kita dah tak ada.Tapi masih lagi boleh ber'sms.Sayangnya,masa tu masih ramai kawan-kawan guna line merah.Syukurlah jugak sebab kawan rapat sha ada yang guna no digi!.yeaha. . .!! jimat kredit.

bersamamu! =)


Digi memang berbaloi-baloi tapi kawan-kawan tak ramai yang guna.sedey!.Dah lama tak amek tahu pasal DIGI.Sekarang macam-macam iklan DIGI buat.Rasa menarik dan nak guna pakai semula.Tak kisahlah kawan ramai ke tak ramai guna.Nanti pakat-pakat dengan kawan yang lain guna DIGI!.ngeee.Sha tertarik dengan cara DIGI buat promosi kat sini!.Wah, pandai DIGI nak tarik pelanggan.Kat sini, kita tak tahu mana plan yang sesuai dengan kita.Jadi Digi telah bantu kita "cadangkan" yang mana sesuai untuk kita gunakan.Sha suka dengan cara macam ni.Sebab tak rasa menyesal atau sakit hati selepas dah beli dan pakai.


Rasanya dah ramai guna kan line DIGI.Okey! tunggu sha pula nak melanggan DIGI semula.insyaALLAH.Disebabkan beberapa perkara yang sha berminat dengan plan DIGI ni,niat memang dah ada nak melanggan semula.Sekarang ni DIGI dah ada macam-macam plan dan promotion.Cuma tunggu kita nak pilih je.KLIK SINI!!JOM RAMAI-RAMAI GUNA DIGI!! ^_^

p/s: telefon bukan ada satu je kan?kalau ada tiga pakai la semua line! ^_^.eleh macam tak biasa pula.Kalau tak mo,kita kan boleh simpan no asal kita dan ubah line yang kita nak~..



TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan