20120601

JOM BERKHEMAH DI TEPI PANTAI! part 1

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 02:23
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

tq atuk google!


2 minggu cuti sekolah. Pasti ramai yang bercadang untuk bercuti bersama keluarga.Cuti sekolah kali ini, Sha nak berkongsi tempat yang selalu sha pergi kalau nak berkhemah. Tahu tak Apartment seri Bulan, Teluk Kemang?. Kalau tau dekat situ ada kawasan tempat untuk berkhemah.Sha lupa la apa nama tempat tu. Tapi tak apa, Part 2 . sha akan kongsikan dengan korang ea.

Kawasan tu selesa la jugak. Tapi sekarang ni dia dah upgrade sikit. Ramai yang dah tahu tempat ni. Kalau nak dapat tempat yang "best" kene datang awal. Kalau tak, dapatlah tapak khemah yang korang tak berkenan.

Waktu malam , bising sikit sebab kalau ada yang bujang-bujang masih lagi melepak dengan gitarnya. Pasti korang rasa tidur terganggu. Tapi dah nak dekat subuh, baru korang akan rasa lena dan merasa kesejukannya. Silalah bawa selimut tebal / toto takpun yang memang untuk kegunaan "berkhemah".

Disamping dapat mendengar bunyi ombak yang kuat diwaktu pagi. Korang akan dapat lihat ombak yang besar kat tepi pantai. Memang la takut, sebab kita tak biasa tengok.Tapi, memang seronok jugaklah. Orang kata kawasan tu dekat dengan hotel ancasa. Entah, tak perasanla pula.hehe .sebab perasan ada pantai je.


google punye =)




Ada lagi satu tempat berkhemah dekat dengan hotel ancasa juga. Namanya pantai seri purnama. Dapat tau pun daripada blogger lain. =). Kat situ macam menarik jugak. Bersih kawasan dia. Kemudahan pun dekat-dekat. Ok, takpe. Nanti kan entry seterusnya daripada sha untuk Part 2. Tempat berkhemah mana pula family nak berpicnic!..^_^




TERIMA KASIH,sudi baca

1 budak baik:

Nelly The Strange on Saturday, June 02, 2012 1:15:00 AM said...

tepi pantai .. tenang ~~~
:)

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan