20120625

KOMIK M yang mudah untuk kita baca dan faham

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 21:25
klik-klik=) 
Assalamualaikum...


Dah beli??. Dah baca?. Bestkan isi yang terkandung dalam komik ni. =). Sha baca berulang-ulang. Kartun dia pun comel-comel. Apatah lagi lawak dalam komik ni. Sesuai dengan zaman sekarang yang suka sangat dengan facebook. Ada nasihat, pengajaran walaupun disampaikan dalam bentuk komik. ^__^


antara kartun yang sha suka baca.=)

p/s : kadang-kadang komik ni ada juga kebaikan dia. Bergantung pada bentuk penyampaian kartun. 
TERIMA KASIH,sudi baca

5 budak baik:

APAN on Friday, June 29, 2012 8:19:00 AM said...

belum penah baca komik ni...sebab bukan kaki beli buku...kaki pinjam je. haha...

Eyesha Zaidin on Saturday, June 30, 2012 7:40:00 PM said...

hehe..okeyla tu...membaca jugak..^__^

Sophia Hany on Monday, September 03, 2012 8:09:00 PM said...

beli kat mna ?

Anonymous said...

bli kat mna bku tu ?

Eyesha Zaidin on Monday, September 03, 2012 9:36:00 PM said...

Hai sophia!
Bku adk sha :-)
Dia beli kat sekolah dia. .berminat nk beli k?

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan