20120621

white bubble tea ~~ semakin ramai yang gemarkannya

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 18:23
klik-klik=) 
Assalamualaikum...


dah habis! =)

Sha mula tahu tentang air bubble ni masa bekerja di JUSCO OU. =), Masa tu tengok kawan sekerja selalu beli air bubble ni. Pada mulanya, pelikla jugak. Kenapalah rajin sangat kawan sha ni pergi beli air ni?.Sha pun cubalah beli nak merasakan apalah yang sedap sangat. sekali sedut air tu ada pula rasa macam jeli yang bulat bentuknya. Bila digigit pastu minum dengan air yang ada dalam bekas tu. Ermmm..sedap!..Patutla kawan Sha rajin membelinya.

abc dari LANGKAWI-

Sekarang ni, dah makin banyak pulak kedai yang jual air bubble ni. Macam-macam brand. Tapi tengok jugaklah yang si penjual nya siapa..=)

LAICIKANG dari LANGKAWI- gambar sekadar hiasan ;)



TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

Puteri Bt Ahmad on Thursday, June 21, 2012 7:20:00 PM said...

macam tak penah cuba lagi la :) hihihi

Eyesha Zaidin on Thursday, June 21, 2012 9:24:00 PM said...

air ni dah ramai orang suka beli...
>.<

sha pergi mana-mana pusat membeli belah, kat tgn diorng ada pegang bekas minuman ni..nmpak sedap je diorng minum.ha3

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan