20120719

akhirnya mendapat jawapan setelah sekian lama menanti...

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 22:25
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

Alhamdulillah...dengan berkat kesabaran menunggu "feedback" kenalan yang tahu tentang kasut sandal yang sha cari-cari tu....(ceh,ayat). Akhirnya, Sha sendiri yang jumpa..huhu.Itupun encik suami yang perasan ada satu booth jual sandal ni.

nila kasut sandal yang dicari-cari----->



tapak dengn atas dia macam2 pattern.

Oh, tidak mengapalah kalau kenalan lain tidak tahu kat mana ia dijual. Ha..tak tau sandal apa yang sha cari? kat sini! =) .  Ada seberang pertanyaan?? Tak nak tau ke kasut tu berapa harganya? ^__^.

selesa boleh tahan..=)


TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

IDA MANSOR / IENA MANSOR on Friday, July 20, 2012 3:08:00 AM said...

nampak mcm selesa je sandal ni..mahal tak?

Eyesha Zaidin on Saturday, July 21, 2012 9:43:00 PM said...

aha! soalan yang bernas syg! ^__^

sha sarung masa tu,memang selesa..bila pakai sambil jalan kat bahagian tumit sandal tu.
rasa macam kusyen(hihihi)

harga dia RM55. .
ni kat uptown tau..

kat sogo KL plak.sha ada jumpa pattern camni juga brand hawkeye.
harga dia dalam RM69.90 camtula..

tgk ramai yang pakai sandal camni.Nampak macam selesa..tapi mmh selesa jugak la..^__~

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan