20120730

cosmoderm

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 19:23
klik-klik=) 
Assalamualaikum...



Terbaca satu entry daripada NURUL AIN tentang cosmoderm.Macam menarik je penggunaan benda ni. Lama jugak sha mencari produk ni kat merata watson dan guardian. da yang tak jual produk ni, ada yang dah habis.Alahai..sabar jela..hihi. Tapi, Sha masih tetap lagi mencari. Pergi aje mana-mana shopping kompleks. Mesti nak singgah dua kedai ni untuk cari produk cosmoderm ni. 



Alhamdulillah, Sha Dah beli dan dah gunakannya. tak banyak step lagi nak sapu kat muka ni^__^.Mudah dan senang . Kiranya macam 2 dalam satu. Nak keluar rumah calit krim ni kat muka. Sudah selesai , boleh kuar berjalan. Kalau rasa macam tak yakin nampak Ok. Korang boleh pakai bedak muka pula (bedak pixy,maybllne,silky girl etc). Ada sesiapa dah menggunakan produk ni?. Mehla kongsi pengetahuan dan pengalaman kat entry Sha ni.^__^. 




ada plak catalyst ni dalam ni-tumpang gambar jap.hehe



Tak cuba mana nak tahukan.=) . harganya rasa macam berpatutan tak taulah pendapat korang macammana. Sha rasa guna benda ni mudah tak rasa melekit sangat.Tone warna dia macam biasa ada 4 tone. Nak tahu lebih lanjut? sila klik sini! =) atau kat sini Cosmoderm- kat sini!

TERIMA KASIH,sudi baca

4 budak baik:

IDA MANSOR / IENA MANSOR on Monday, July 30, 2012 11:30:00 PM said...

sha..ok ke pakai ni? bez x pakai?
btw header tu nanti kite buat yer sha >.<"

insyallah esk kite buat..sbb esk je baru kite g kedai :)

Eyesha Zaidin on Monday, July 30, 2012 11:38:00 PM said...

hai iena/ida!

Sha bru pakai minggu ni..hihi..camno nak bagi komen ea?..hehe..takat ni alhamdulillah..Okey..^__^.
cubalah pakai.
ni pun agak lama mencari,baru jumpa.=D

owh ya...Okey! ;)

haz on Tuesday, July 31, 2012 6:59:00 AM said...

eh eh. haz pun makan vco tu~~ hehehe

Eyesha Zaidin on Tuesday, July 31, 2012 6:27:00 PM said...

haz :..owh..dah brp lama mkn?=)
sha baru je mula makan..hihi

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan