20120705

getah pemadam pelbagai bentuk

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 21:21
klik-klik=) 
Assalamualaikum.


Ada seorang auntie datang ke kaunter minta tolong bungkus kan hadiah.Kemudian, Sha ternampak satu kotak yang didalamnya da pelbagai bentuk yang comel-comel. Nak kata macam tanah liat punya permainan tak jugak. Jadi selepas habis membungkuskan hadiah untuk auntie tu. Sha pun pergi sendiri mencari barang tu kat bahagian dia. Wah! cantik-cantik bentuk dia. Rupanya ianya pemadam. Macam-macam bentuk..Tetapi keneapa semakin ramai yang membelinya?.Untuk sekadar perhiasan atau kegunaan? =)


cuba teka ni apa?

sedang mengajar adik, terjumpa benda ni.haha.getah pemadam rupanya


tempat letak dia macam "contactlens"


TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan