20120709

sandal selesa untuk dipakai

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 21:45
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

Jalan-jauh memang seronok.Tapi kalau berjalan dengan kasut,sandal tak selesa..erkk!..tak lalu nak berjalan lagi walaupun tempat yang dituju tu menarik..Baju dah pakai cantik-cantik..kasut pulak bertumit tinggi. Memang cantik.hehe tapi kalau dah terlalu lama sangat berjalan..jenuhlah jugak menahan sakit..hihi. Sha akan pilih kasut yang jenis lembut tapak dia dan selesa. Ikut kesesuaian tempat.Tapi sha memang berkenan dengan satu kasut ni. Mulanya nampak dalam gambar kawan sha. Selepas tu jumpa depan mata kat kedai. Sekarang ni dah ramai pakai sandal tu..mungkin rasa selesa. Tapi lupa kedai mana Sha jumpa..erm..rasa nak tanya je kat orang yang pakai sandal tu walaupun dalam lift! hahaha.Okey, mari kita lihat gambar-gambar sandal yang sha kongsikan dibawah. Mana tau ada yang berkenan.=)







bentuk nya lebih kurang macamni.Tapi tapak dia warna hitam.Kat bahagian atas dia mcm2 patter ada.ADA sesiapa tahu??=)kat mana boleh dapatkannya?.


TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

Puteri Bt Ahmad on Tuesday, July 10, 2012 2:11:00 AM said...

wedges mmg best!!! sy taleh pakai flat, mcm saket tapak kaki. tatau kenape. huhuuhu. mesti kene pakai yang condong2 hihihiih.

Eyesha Zaidin on Tuesday, July 10, 2012 2:20:00 AM said...

flat tapak dia nipis.sha pakai yg kasut jenis flat yang depan dia macm kasut "ballet"(tol ke ejaan dia?hehe)..kasut ni yg org ramai suka beli.lagi2 masa sale.memg penuh butik dia.sakit...huhuu

bila pakai yang jenis kasut2 mcm gmbar kat atas ni..selesa =) alhamdulillah

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan