20120806

Pasar Kemboja Kubu Gajah ibarat kubu kemboja

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 23:28
klik-klik=) 
Assalamualaikum...


IA..ada je pasar kemboja dekat area sungai buloh ni. =). Tak percaya?. Aha, jomlah datang sini. Tak jauh dari Shah Alam dan juga Subang. Kat sini ada jual macam-macam barang keperluan. Disebabkan si penjual /peniaga di sini rata-rata nya adalah kemboja. Mungkin nama pasar ni diambil sebab itu.

Sekarang ni kan dah nak dekat raya. Erm..memang ramai yang datang sini. PAsar ni dibuka pada hari ISNIN dan JUMAAT pada waktu pagi sahaja. Fuh! nasib baiklah semalam ( 6 ogos ) tak bekerja.Kalau tidak, mau pening kepala Sha nak drive hadap jalan  yang sesak ni.haha.(saya hanya orang kampung =) 

eh apa tu?ha,korang jgn terkejut kalau masuk pasar ni jumpa benda yg tergantung tu ea.=)
Apa yang menarik dengan pasar ni?.Orang kata murah. Sha rasa dulu harganya murah dan berpatutan tapi sekarang rasa macam mahal sikit la. Itu pendapat Sha , mungkin sebab harga semakin menigkat dan juga permintaan agaknya. JAdi, ada sesiapa pernah datang dan juga tahu tentang adanya pasar ni tak?=). Macam biasa ,kita kongsi-kongsi kat ruang komen dibawah ea.

p/s : pastikan perfume ada bersama anda ;)


TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan