20120806

DIANA AMIR , dia sangat lembut orangnya

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 23:44
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

layan.........^__^

apa kaitan gambar ni dengan tajuk entry ni?eisyhh eyesha zaidin ni...--haha.tengok je la dulu

lelaki pon pandai masak tau!

itu adalah juri



Sha suka tengok cara group ni masak..teratur ^_^ nampak menarik




Ha..itukan DIANA AMIR tu..^__^..ha camtulah cuba bersabar sikit..hehe





masa ni sebelum cousin sha ajak diana amir bergambar sama-sama2



COUSIN sha =)

Lepas je kami bergambar dengan Diana Amir, semakin ramai yang nak jugak..hihhi.segan ea..hihi
p/s : Sha tak yah upload ea gambar sha dengan DIANA AMIR kat dalam blog ni>.^__^.DAh jumpa takkan tak bergambar kan..ngee~~
TERIMA KASIH,sudi baca

6 budak baik:

IDA MANSOR / IENA MANSOR on Tuesday, August 07, 2012 12:18:00 AM said...

wahhhhh!! dpt bergambar dengan Diana Amir tuuuu! jeleznya! >.<"

Boo on Tuesday, August 07, 2012 1:00:00 AM said...

lawa dia bertudung kan..
nape taknak upload gambar sha dengan diana?????

Eyesha Zaidin on Tuesday, August 07, 2012 2:20:00 AM said...

ida/iena : ala..ini pOn kebetulan je..=)

shiela : hihi..x mo letak.(:

haz on Tuesday, August 07, 2012 4:22:00 AM said...

waah.. bestnye bestnyee. nk jgk jumpe diana amir.. nk tgk gambr sha ngn dia gak! haha

APAN on Thursday, August 09, 2012 8:36:00 AM said...

ingtkan tajuk propa je td...ada betul2 rupanya... :)

Eyesha Zaidin on Thursday, August 09, 2012 8:55:00 AM said...

aha en APAN...^__^
maksud propa tentan tajuk k?
berprasangka baiklah ea...bulan ramadhan ni...=)

haha..eisyhh.. nak propa wat pe..
ini betul2 bukan cobaan...
aiyarkkkk...haha

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan