20120813

HEADER BARU!!! TQ IDA MANSOR

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 01:13
klik-klik=) 
Assalamualaikum...



COMEL tak header kat bawah ni??.Sha dah tukar header baru. Ini adalah hasil rekaan daripada IDA MANSOR yang cantik tu..^__^. Nak tempah?..Boleh klik SINI!




maaflah..terlalu ringkas. Sha mengejar masa dan sudah terlalu lama tak update blog (orang lain pon ada je yang dah lama tak update .hehe..apala sha ni). Bukan apa, tak seronok tengok kawan-kawan tertunggu-tunggu entry baru sha. Lagipun kalau ringkas-ringkas camni korang tak mengantuk kan bila baca..hehe..

p/s: ada lagi header baru. Tapi nak kongsi yang ni dulu dengan korang. Kalau berkenan boleh tempah dekat ida mansor ea..;)
TERIMA KASIH,sudi baca

7 budak baik:

Boo on Monday, August 13, 2012 1:27:00 AM said...

Assalamualaikum...
comel lah header awak!
suka bangat...
pandai ida buat :)

Sally Yatiey on Monday, August 13, 2012 1:37:00 AM said...

Cantik! :D

cci on Monday, August 13, 2012 1:38:00 AM said...

cantik simple but nice.. comey org nye.. errr.. da kawen ke?

IDA MANSOR / IENA MANSOR on Monday, August 13, 2012 2:51:00 AM said...

heee thx sha sbb buat entry untuk header ni ^_^

suka2..<3

Eyesha Zaidin on Monday, August 13, 2012 3:31:00 AM said...

shiela : terima kasih!cantikkan ida design..;)

sally : terima kasih sally! ^__^

Cci :thanks!hehe...ya..awak plak?..ngee~~...

Ida : sama-sama kasih ida..& tq banyak2 ida designkan header untuk sha..^_~..hiihi


haz on Monday, August 13, 2012 11:25:00 AM said...

shaaaa! lawaaaaaa header!! pandai la ida design kan kan~ ^^

Eyesha Zaidin on Monday, August 13, 2012 7:02:00 PM said...

Hehe.tq. .haz pnya headr pn cntk jgk. .:-)

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan