20120801

sukan OLIMPIK dan kaitannya

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 21:38
klik-klik=) 
Assalamualaikum...


Korang suka tengok sukan olimpik?. Kat sini, Sha nak kongsikan sedikit info yang sha peroleh daripada rakan-rakan blogger antaranya APIT . Sudah lama Sha mencari kesahihannya dan juga info macamni. Sekarang ni dah dapat jadi nak berkongsi dengan korang semua. Ada sesiapa yang tahu info tentang ni. Silalah tinggalkan komen kat bawah ^_^.


cuba perhatikan gambar diatas..ermm..

licik dan jahatnya Yahudi Zionis dalam mencipta propaganda dan kaedah sulit untuk menghancurkan umat manusia. Memang benarlah kata-kata sesetengah pihak bahawa bangsa Yahudi adalah bangsa yang menyebabkan umat manusia sering huru-hara sehingga tidak sunyi daripada peperangan. Memang layak mereka mendapat laknat Allah swt dalam Al-Quran.


inilah pokok yahudi

Nabi saw bersabda dalam sebuah hadis sahih yang diriwayatkan oleh Imam Bukhari, Muslim dan al-Tirmidhi bermaksud :

"Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah akan berlaku peperangan di antara orang Islam dan Yahudi, maka pada waktu itu (tentera) Yahudi akan dibunuh
oleh (tentera) Islam, sehingga apabila orang Yahudi berselindung disebalik batu dan pokok, lalu batu dan pokok itu akan bersuara dengan katanya: 'wahai muslim, wahai hamba Allah, di belakangku ini ada Yahudi, marilah bunuhnya', kecuali POKOK GHARQAD (yang tidak bersuara), kerana sesungguhnya ia merupakan pokok Yahudi".


GAmbar kat bawah ni, adalah maskot sukan olimpik. Korang tak perasan ke bentuk moskot ni semacam?

mata dia satu je kan..eiskh!
Kontroversi melanda kedua-dua maskot ini apabila ia hanya mempunyai satu mata sahaja..Seperti yang diketahui, bentuk tersebut sering kali dikaitkan dengan simbol Dajjal serta simbol rasisme, kiamat, nabi palsu dan antichrist..Penganjur membidas dakwaan itu dengan kenyataan mata satu tersebut merupakan simbol dari sebuah kamera yang akan merakam segala aktiviti yang berlangsung sepanjang Olimpik London 2012..


Selepas itu dalam gambar ini muncul pula patung seolah-olah ahli sihir yang memegang tongkat. Kita pernah dengar cerita-cerita mengenai Nabi dan Rasul kita termasuklah Nabi Musa kan. Nabi Musa A.S mempunyai tongkat yang mempunyai kuasa dan itu adalah mukjizat yang diberikan Allah SWT kepada beliau. Lihat Juga Di Sini --> http://bit.ly/T2TynB Nabi Musa A.S menggunakan tongkat itu untuk membelah laut setelah mendapat petunjuk dari Allah SWT bagi menyelamatkan kaumnya Bani Israel untuk melarikan diri dari dikejar Firaun Laknatullah. Dan dengan kuasa Allah SWT laut itu terbelah dua dan ketika Firaun melintasinya, laut itu kembali seperti sedia kala dan menenggelamkan Firaun dan pengikutnya.



Gambar di atas: Dikatakan bahawa Nabi Musa dihanyutkan oleh ibunya di Sungai Nil kerana bimbang akan tentera Firaun yang akan membunuh mana-mana bayi lelaki yang lahir pada masa itu. Lihat gambar bayi itu, yang sedang tidur dan dibawa secara perlahan-lahan upacara pembukaan Olimpik 2012, menggambarkan bahawa bayi tersebut adalah Nabi Musa A.S yang sedang dihanyutkan diatas Sungai Nil ketika waktu malam.







tajuk ni memang perlu kita ambil tahu. Untuk baca lebih lanjut klik sini! ^__^

kredit plus2 untuk apit!..=)

p/s : hanya tuhan yang tahu

TERIMA KASIH,sudi baca

6 budak baik:

Boo on Wednesday, August 01, 2012 10:11:00 PM said...

wowww terkejutnya tengok..
akak memang tak tengok masa opening olimpik tu. nauzubillah..
terdapat banyak mesej yang dihantar dorang..

IDA MANSOR / IENA MANSOR on Wednesday, August 01, 2012 10:29:00 PM said...

ya..ida dah tahu dah pasal menda ni lama dh..dh lama lagi dorang rancang sebenarnya..

IDA MANSOR / IENA MANSOR on Wednesday, August 01, 2012 10:31:00 PM said...

ida dh lama tahu dh pasal menda ni..dorang rancang dh lama dh sebenarnya..geng ni dipanggil illuminati atau freemason..

panjang nk cerita temtang gerakan ni sebenarnya..tp boleh search kat youtube..ade pendedahan mengenai ni dgn lbh details.

haz on Wednesday, August 01, 2012 11:59:00 PM said...

btol3.. haz dh byk bce dh pasal kontroversi ni. memang x dinafikan. byk kot persamaan dia.. huhu

Eyesha Zaidin on Thursday, August 02, 2012 5:57:00 AM said...

Tq semua utk information :-)

Makin hari,makin menjadi2 diorg n kan.

Eyesha Zaidin on Thursday, August 02, 2012 5:58:00 AM said...

Tq semua utk information :-)

Makin hari,makin menjadi2 diorg n kan.

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan