20120903

Biskut raya mana pilihan korang semua?

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 06:07
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

sha ada beberapa gambar biskut raya yang mungkin korang suka. Maaflah, hanya mampu bagi tengok gamba sahaja ^^. 

Tart nenas jenis macamni sha suka =)

NI YANG PALING SEDAP! haha..buat sendiri..senang pun senang nak buatnya.hihi






erm..bungkusannya je cantik


tart nenas -sha kurang gemar yg macamni

aha! ni kuih lapis sarawak,  sekali letak je pinggan bocor..hehe

kenal tak ?=) -almond landon

yang ni nampak cantikkan 
biskut makmur

dodol siapa tak kenal? ~_^

nasiblah dia punya nampak cantik dan rasanya sedap

yang sha paling suka ^^

boleh tahan sedap jugak

rempeyek sodap!
YAng mana satu pilihan utama korang di hari raya?

TERIMA KASIH,sudi baca

8 budak baik:

haz on Monday, September 03, 2012 7:32:00 AM said...

semua kuih tu haz suka makan. hihi

Eyesha Zaidin on Monday, September 03, 2012 7:36:00 AM said...

hai haz!!

Owh ya!..^^..
sha ada yg beberapa kurang gemar (=

cci on Monday, September 03, 2012 7:44:00 AM said...

cci suke tart.. obses ngan tart nenas tu..

Eyesha Zaidin on Monday, September 03, 2012 6:29:00 PM said...

Cci. .tart nenas gmbr jens yg atas atau bwh?:-)
Sha ska yg atas.nyummy!

Boo on Monday, September 03, 2012 7:18:00 PM said...

Assalamualaikum...
selamat hari raya sha!
semua kuih ni buat ke beli?
sedapnya...

Eyesha Zaidin on Monday, September 03, 2012 7:36:00 PM said...

Waalaikumsalam. .:-)
Selamat hr raya shiela!
X,satu j yg buat.hehe

Nadia Azira on Monday, September 03, 2012 11:06:00 PM said...

almond london & cornflakes madu! wajib setiap tahun...hehe

btw, selamat hari raya sha! =D

Eyesha Zaidin on Monday, September 03, 2012 11:19:00 PM said...

Hai nadia!:-)
Selamat hari raya!
Almond landon kalau coklat dia sdp dan dlm nye x keras .bru rasa sernk nk mkn<3

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan