20120927

Kucing itu.....

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 19:37
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

Wah!..seronoknya kalau ada pets sendiri....^^...lalalalala

hai kucing!!! geramnyerrr!


TERIMA KASIH,sudi baca

9 budak baik:

Boo on Thursday, September 27, 2012 8:31:00 PM said...

Assalamualaikum sha...
sha suka kucing ye..
sheila geli dgn buli kucing tapi sheila suka juga. Dulu suami ada bela banyak kucing yang berbulu lebat. tapi semua da mati kena mkn dek anjing liar :'(

Eyesha Zaidin on Thursday, September 27, 2012 9:24:00 PM said...

waalaikumsalam. .
<3
a.ah. .:-)
owh. . .kesian kucg2 2. .masa 2,kcg mash kecil lg k?

Miss SnOW on Thursday, September 27, 2012 11:43:00 PM said...

salam...
hai2..follow sha!(^__^)
sy jgk ade kucing..nme dia putera!kucing biasa tp jd luar biasa..
sbb??dia duduk ats rumah je..tido ats katil yg tmpt best je...
x maen2 sgt kat luar kecuali dia nk berak k br turun..
n dia mkn mcm kita mkn..
contoh:kita mkn kueh,dia mkn kueh,kita mkn mee,dia mkn mee..faveret dia maruku.huahuahua(^__^)

n sometime kita kena speking gan dia br dia paham...aiyooo..ini mama pnye keje lah..slalu speking gan putera tu.hahah.demand uniq skt...aiyooo~

Eyesha Zaidin on Friday, September 28, 2012 12:01:00 AM said...

warg. .geram.penat taip.x nek sni plak

Eyesha Zaidin on Friday, September 28, 2012 12:02:00 AM said...

hai snow!
tq follow sha. .:-)
menarik tntg kucg awak!
sha nk tgk gambr dia boleh x? hehe

Miss SnOW on Friday, September 28, 2012 1:41:00 AM said...

welcome!(^__^)
sha g la blog sy..dah ade gmbr putera...

http://huruunlayyinun.blogspot.com/

Eyesha Zaidin on Friday, September 28, 2012 2:29:00 AM said...

ok! tq ;-)

IDA MANSOR / IENA MANSOR on Friday, September 28, 2012 5:06:00 AM said...

kite pn ade kucen gak..tp naughty gila =.='

Eyesha Zaidin on Sunday, September 30, 2012 7:39:00 PM said...

Kucng brapa ekor?:-)

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan