20130307

INAI CANTIK (warna merah kesukaan sha)

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 07:49
klik-klik=) 
Assalamualaikum...


Sebelum melangsungkan perkahwinan, Sha tercari-cari inai yang warna merah dia cantik. Tak nampak pucat dan hitam. Ermm.. puas jugak cari selain inai daun. Sudah berapa jenis colgate inai sha beli. Warna tak berapa cantik. Tapi kenapa masa Sha memerlukannya, Sha tak tahu pun warna inai yang sha nak tu ada jual berdekatan  kawasan rumah sha?.huhuhu... Atau Sha yang tak perasan dan tak tahu.

photobucket ni maacam pelik je edt dia sekarang atau sha tak reti guna??kwang3(guna apa yang ada)


Okey, inai yang Sha maksudkan adalah RANI KONE. Gambar kat atas ni. Rani Malaysia tu kurang sikit warna nya.Ikut koranglah suka warna inai yang macammana. Sha lagi suka gambar kat bawah tu.Harga untuk sekotak tu-----> RM6.90 ..kat pasar..huhuhu.harga bagi sekotak kat atas tu---> RM1.50 ^^. Tepuk dada tanya selera.



p/s: kalau sha rajin dan ada masa............lalalalala..=)



TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan