20130421

TELUK BATIK

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 01:20
klik-klik=) 
Assalamualaikum...





Teluk Batik dekat dengan Lumut. Sha pun pertama kali jejakkan kaki ke Teluk Batik ni. Nak kesini puas Sha tengok map google =). Masa Sha pergi ni bukan waktu cuti .Jadi tak ramai yang datang. Kedai pun tak banyak yang buka. Pantai dia cantik, pemandangan yang menarik. Tengok air laut dia pun agak bersih daripada pantai PD.


Datang pula masa matahari terik tegak atas kepala.Panas...Tengok orang mandi laut tu "steady" je. Sha pula yang rasa macam panas . Teringin jugak nak mandi tapi suasana panas terik. 


Tengoklah gambar kat atas ni. Cantikkan air laut dia. SubhanaALLAH...indahnya.Kalau korang perhatikan betul-betul pada gambar atas ni akan nampak pembinaan kat situ. Sha tak tahu apalah yang nak dibinakan dekat situ. Okey, kat sini ada monyet. Mungkin disebabkan itu dilarang berkhemah kat kawasan ni.



Bayangkanlah kalau masa cuti. Mesti penuhkan dan meriah.....



Papan tanda masuk ke Teluk Batik


sejuk sikit jalan-jalan bawah pokok..=)




Tak singgah ,lalu depan dia je..Ini pun dia dah nak tutup masukkan barang sikit-sikit. Masa ni dah nak masuk waktu asar.Eh, cuba perhatikan gambar tiang kat sebelah tepi ni..macam senget kan..tapi memang design dia macamtu.




Sha suka fish snack tu tapi sayang tak perasan pulak perisa BBQ.TAk sedap.. T__T..hehe

p/s: cuci mata dan makan angin ke temapt orang memang seronok.HAi...siapalaj yang tak suka...

TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan