20130616

Tilam Baby

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 02:44
klik-klik=) 
Assalamualaikum...

 KEKABU RM60

Pilih-pilih mana yang berkenan. Ada macam-macam jenis tilam baby ni, Sha pun rambang mata jugak nak memilih.


kekabu harga RM40 ni pun harga lepas diskaun



ketebalan dia dari sisi
 
yang ni macm tudung saji.tapi mudah tak payah nak beli kelambu dia =)


Yang ni comel --> http://www.cbb.com.my/2013/01/sarung-tilam-baby-comforter.html







p/s : tak tau nak taip apa, cuma nak kongsi jenis tilam baby ..=)

TERIMA KASIH,sudi baca

2 budak baik:

Sheila Salim on Sunday, June 16, 2013 6:49:00 PM said...

Assalamualaikum. comelnya tilam baby! warna hijau tu cute sangat! heee sha dah beli kan?

Eyesha Zaidin on Sunday, June 16, 2013 10:32:00 PM said...

@Sheila Salimwaalaikumsalam sheila.=)..dah.alhamdulillah..sampai dua tilam sha dah terbeli..hehe..

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan