20130818

JETI KUALA KEDAH

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 06:10
klik-klik=) 
Assalamualaikum...




Cuti dah ke? mehla pergi makan angin jika ada rezeki lebih. Jom cuci mata tengok gambar-gambar yang sempat Sha kongsikan dengan korang.Macam biasa,malas nak watermark..hehe..




Bertolak dari Ipoh, masa tu hati dah berbunga-bunga tak sabar nak ke Pulau Langkawi


Lori banyak atas Jalan Raya


Mari masuk terowong










Dah sampai ke hujung terowong, selepas terowong akan lalu jalan yang "berpusing". Sampai sini, Sha sentiasa beringat .


Sampai jalan ni jalan tekan minyak sangat ea


tengok,jauh lagi nak lalu jalan lurus


Rehat sekejap, kalau rasa penat, mengantuk, lapar


Sambung balik perjalanan.



Dah nak sampai Penang =). Sampai Penang mesti nak ke ADAM CHAR KUEW TEAW!



Kita pergi Pulau Langkawi dulu, ada rezeki ke Penang pula ea.


Selepas dah lalu ke Penang , mata korang akan dapat menatap kehijauan sawah padi yang menghijau =)








Pekan di sekitar Kuala Kedah





Dah sampai JETI KUALA KEDAH








Sila beratur untuk membeli tiket




Tangkap gambar kahwin dan konvo kat sini pun cantik.



Dah naik feri





Best duduk luar tapi bunyi bising







Alhamdulillah, dah sampai!





Sewa kereta kat kaunter sini.


Sewa kereta comel ni sahaja =). Ikut suka korang nak sewa kereta apa.


Okey, boleh mula menjelajah ke sekitar Pulau Langkawi....






TERIMA KASIH,sudi baca

4 budak baik:

Sheila Salim on Sunday, August 18, 2013 7:01:00 PM said...

assalamualaikum sha, bestnyaaaa honeymoon ek? baby mana? bape lama route ke sana? tak pernah jejak lagi tauuu. jelesnya kita :P

Cinta hazanis on Tuesday, August 20, 2013 2:41:00 PM said...

bestnya. belum lagi smpai kedah..rasa nk ke langkawi je bulan depan. hehe

Eyesha Zaidin on Thursday, August 29, 2013 6:03:00 AM said...

@Sheila Salim waalaikumsalam..time ni belum pregnant lagi.. jom ke langkawi..best..=)

Eyesha Zaidin on Thursday, August 29, 2013 6:04:00 AM said...

@Cinta hazanis pergi jgn x pergi.. ^_^

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan