20140505

Kedai Makan Seksyen 2 Shah Alam

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 22:31
klik-klik=) 
Assalamualaikum...



Gambar ni dah lama Sha ambil, tahun lepas..hihihi. Nak kongsikan tempat makan yang okey. Sha tertarik nak makan kat kedai ni. Makanan pun susun cantik dan teratur. Okeyla.. lagipun dia berhadapan dengan ABC yang sedap dan berbaloi makan. Dulu harga dia murah sekarang ni dah naik sikit la..hehe.




  


Kedai ABC tu yang sha maksudkan tu. Ha tu dia.. PEGAGA ABC. Pernah jugak beli ABC kedai sebelah kedai makan selera pantai timur ni, dia tak sama macam yang pegaga ni..korang try la. =)


Inilah rupa nya .






Owh ya, tau kan kat mana tempat makan ni? dia dekat KFC dan juga dekat dengan kolej UITM (asrama pelajar perempuan).

TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan