20150419

KEDAI RM12.90 DI SUBANG

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 05:28
klik-klik=) 
Assalamualaikum...





Sejak ada GST, ada sebilangan kedai ambil kesempatan. menyampahnya!. . . Sebelum ni sha rajin jugak datang kedai baju RM12. Itu dulu tahun lepas. . tahun ni bulan 3 sha pergi dah naik RM0.90. Wah! hebat jugak penangan GST ni ea.



Baju kat situ Oklah. . kalau pandai cari dapatla yang memuaskan hati. Setiap kali datang ke kedai ni mesti ramai mak mak yang datang membeli. . eh anak dara pun ada jugak yang datang membeli. hehe. . baju murah dan boleh tahan lawa jugak.


Apapun terpulanglah pada korang  :-)





TERIMA KASIH,sudi baca

1 budak baik:

zuhdi sanusi on Sunday, April 19, 2015 11:10:00 PM said...

cm biasa jer kedai tu., kt subang perdana eiy.,

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan