20150405

sendayu tinggi makeup

ikhlas dari Eyesha Zaidin sekitar masa 10:27
klik-klik=) 
assalamualaikum..



serius! sha memang tak mahir dalan ber make up ni tapi sebab nak nampak cantik sentiasa depan suami dan anak - anak. Sha belajar make up cara simple





ini adalah antara make up sha gunakan. sendayu tinggi make up adalah alat make up baru sha guna . Dulu pakai pixy , kali ni nak try jenis ni. Okla, tekstur dia lembut dan ringan. Erm. . sha beli tanya promoter tu kulit sha sesuai warna apa .dia kata kod 01, jadi sha yang naif ni pun beli la ikut kata dia. padahal kawan dah siap pesan kalau beli bedak muka beli kod yang gelap sikit dari kulit muka. padan la muka sha. pakailah sampai habis dulu. hahaha korang rasa sha ni sesuai warna apa. Harga ?. . erm. . sha beli masa ada gst. jadi total RM47.xx. . . 



Sekarang ni ramai anggap RM50 tu murah. huhu.   Sha pulak. . bergantung pada benda tu dari segi kualiti dan juga kuantiti.Mahal lah. . apa boleh buat, zaman sudah berubah.☺ Apa apa jelah. Lain orang lain pendapat.



Cara sha apply bedak muka ni.
1. applykan pelembap / foundation
2. apply bedak muka. tap tap tap. siap!




last sekali baru pakai lips balm dan eye liner.
tu pun sha rasa macam lambat nak bersiap sebab nur sofea dia kadang kadang meragam. haha. . kene dukung pujuk dia tak pun pakai sambil pegang dia. . bayangkanlah. . hihihi
Anak-anak. . ..amanah daripada Allah S.W.T. . .

TERIMA KASIH,sudi baca

0 budak baik:

Post a Comment

sila tinggalkan komen dengan kata yang sopan =)
Terima Kasih sudi tinggalkan komen

kasih kekasih hati

 

Eyesha Zaidin Copyright © 2011 Designed by Ann's Gallery Sponsored by Siti Nuraihan